دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایجاد یک اتاق خواب با طرح کلاسیک

logo
Sakhtemoon
303

انتخاب رنگ ها 

برای ایجاد فضایی آرام در اتاق، رنگ روتختی بنفش کمرنگ با حاشیه های ارغوانی انتخاب شد. برای دیوارها نیز از رنگ بنفش استفاده شد. در حالی که این رنگ، یکی از سخت ترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی می باشد اما با این حال نمایی بسیار زیبا و با شکوه می سازد.

304

ترکیب نو و قدیمی


اتاق تماما از اجزاء قدیمی و جدید ترکیب شده است. مبل پف دار از پارچه زیبا پوشیده شده و میراث خانوادگی است واز طرفی، رنگی نزدیک به رنگ دیوار دارد.

305

ترکیبی از سنت و مدرنیته


با وجود داشتن مبل سنتی، طرح پارچه آن مدرن است. طراحان زیادی پیشنهاد می کنند که مبلمان سنتی منزل خود را با پارچه هایی جدید به روز کنید. برعکس، برخی از مبلمان های مدرن ممکن است با طرحی سنتی تر طراحی شوند.

306

تفاوت کنتراست بین سیاه و سفید


کار هنرمندانه می تواند نقش بزرگی در فضاهای مختلف خانه داشته باشد. بهتر است از عکس ها یا تابلوهای سیاه و سفید استفاده کنید چراکه آنها کنتراست بالایی دارند.

307

استفاده از پرده ها در د وطرف پنجره را فراموش نکنید. 


در دو طرف پنجره، پرده به رنگ انگوری آویزان شده است. این پرده ها نقطه کانونی اتاق به شمار می روند.

308

دیوار بالای تخت


در فضاهایی مثل بالای تختخواب که می تواند دکور زیبایی داشته باشد، این فرصت را دارید تا با رنگ، طرح، بافت و میزان روشنایی اتاق امکانات متفاوتی به وجود آورید. با انتخاب کوسن و روتختی نمای زیبایی به اتاق می بخشید. آباژور و میز آرایش و آینه نیز نقش مهمی در دکوراسیون اتاق شما دارد.

309

بافت و رنگ پارچه ها 


از کنتراست ضعیفی در رنگ روتختی و بالش ها استفاده کنید.

310

بازی با طرح ها


اضافه کردن یک بافت و طرح روی پارچه ای که برجستگی دارد، عمق قابل توجهی به لحاف می دهد و با این حال، کنتراست الگو و طرح روی تخت قابل رویت و حتی از دور چشمگیر است.

311

برای اینکه فضای قابل توجهی برای نگهداری لباس ها و مدارک مهم ایجاد شود، از کمدی کوچک به جای یک دراور استاندارد استفاده شده است.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای