دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

راه حلهایی برای مرتب کردن وسایل دست و پاگیر

logo
Sakhtemoon
293

فضای روی کابینت شما محدود یا کوتاه است؟ کابینت ها در حال انفجار هستند؟ چنانچه در مرتب کردن وسایل خود در منزل به مشکلاتی برخورد کرده اید، از راهکارهای هوشمندانه ی ما استفاده کنید.

راه حل: اگر نمی خواهید چیزی به یخچال نصب کنید و یا روی دیوار جای کافی برای نصب یک تابلو ندارید، بهتر است یک کابینت وسط آشپزخانه قرار دهید که جای مناسبی برای کاغذهاست.

294

یک حمام با روشویی و سرویس بهداشتی کوچک دارید و فضا هم محدود است. 


راه حل: برای چنین حمامی، پشت سرویس بهداشتی، طبقه بندی شیشه ای نصب کنید تا قاب عکس و وسایل لازم را آنجا قرار دهید و در دسترس باشند و از طرفی عکس باعث می شود تا به فضا روحی داده  شود.

295

بودجه و جای کافی ندارید که تا راهرویی برای عوض کردن لباس داشته باشید؟


راه حل: طبقه ای مکعب شکل برای کفش، دستکش، دستمال گردن و وسایل مورد نیاز برای بیرون رفتن اختصاص دهید. بالای طبقه هم جالباسی نصب کنید تا پالتو و کت در دسترس باشند.

296

اندازه قاشق و وسایل آشپزخانه بزرگتر از پیشخوان آشپزخانه و یا کشوهاست. 

راه حل: از میله ای برای آویزان کردن وسایل مهم به دیوار استفاده کنید. با این راه هر آنچه نیاز دارید در معرض دید و جلوی دست خواهد بود.

297

جای کافی برای وسایل تزیینی و بسته بندی کادو ندارید و زمان را از دست می دهید تا دنبال وسایل ضروری بگردید. 


راه حل: وسایل مشابه را جدا و قسمت بندی کنید تا همه چیز مرتب سر جای خود باشد. اگر جای محدودی دارید کمد کوچکی در اتاق کار و یا داخل کمد دیواری بگذارید.

298

مایلید در آشپزخانه کابینتی متحرک برای مواد غذایی خشک داشته باشید اما از طرفی جای کافی ندارید. 


راه حل: یک کابینت بلند که از هر دو طرف باز شود مورد مناسبی است. این نه تنها راهی ساده برای نگهداری اقلام خشک است، بلکه دسترسی به وسایل را ساده تر میکند و در پس انداز و هزینه های مواد غذایی به شما کمک میکند.

299

ایجاد یک فضای ذخیره در یک اتاق با اضلاع نا مرتب. 


یک فضای چندمنطوره فراهم کنید تا از هر سانتی متر ممکن از چوب لباسی و قفسه ها استفاده بهینه ببرید. این سیستم به شما اجازه می دهد تا با فضا سازگار شوید و تغییرات را مطابق سلیقه خود اعمال کنید.

300

برای بازیافت در آشپزخانه جایی ندارید. 


کیسه ها ی بازیافت را در کابینت کوچک طبقه بندی شده در پارکینگ منزل قرار دهید. با این راه مواد بازیافت خود را سروسامان می دهید و آشغال ها دور از آشپزخانه خواهندبود.

301

خیلی از وسایل باغبانی و ابزار در پارکینگ پخش و پلا هستند. 


راه حل: از میله ای برای آویزان کردن وسایل استفاده کنید تا وسایل ضروری مرتب باشند. از سبدهای سیمی که قابلیت اتصال دارند استفاده کنید و ابزار کوچک مثل میخ و پیچ را در آن قرار دهیدتا پیشخوان یا میز کار شما مرتب باشد.

302

کمد اطاق خوابتان دیگر جا ندارد ؟


راه حل: از فضای زیر تخت استفاده کنید و وسایل خود را متناسب با نیاز فصلی در جعبه ای قرار دهید و یا تختی انتخاب کنید که کشو داشته باشد.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای