دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

فواید تصفیه آب | ساختمون

logo
Sakhtemoon
فواید تصفیه آب | ساختمون

امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا نصب سیستم تصفیه آب در منازل امری رایج و متداول می باشد. در زیر سعی شده است هفت دلیل اصلی برای نشان دادن اهمیت استفاده از این سیستم آورده شود.


1. سلامتی تمام اعضای خانواده
به طور تقریبی 80 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است. بنا به توصیه پزشکان روزانه 8 لیوان آب و یا به ازای هر 10 کیلوگرم وزن بدنمان، یک لیوان آب باید نوشیده شود، هرچقدر این آب سالم تر، خالص تر و با کیفیت تر باشد، سرزندگی، سلامتی و عملکرد اندام های بدن ما افزایش بیشتری خواهد یافت.

2. کاهش احتمال مواجهه با سرطان ، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی
کلر برای از بین بردن باکتری ها، انگل ها، ویروس ها و بسیاری دیگر از میکروارگانیزم های خطرناک و بیماری زا، تقریبا در تمام کشورهای دنیا به آب اضافه می شود. تحقیقات جدید حاکی از آن است که حذف کلر از آب آشامیدنی در زمانی که قصد داریم آن را بنوشیم، احتمال ابتلا به سرطان، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی را تاحد قابل توجهی کاهش می دهد.

3. کاهش احتمال ابتلا به آلزایمر
تحقیقات نشان می دهد وجود یون های آلومینیوم در آب ارتباط معنا داری با احتمال ابتلا به آلزایمر دارد. آلومینیوم از جمله عناصری است که دفع آن از بدن دشوار بوده و رسوب آن در مغز انسان اختلالاتی از قبیل آلزایمر را به همراه خواهد داشت. آب تصفیه کن های خانگی با استفاده ازفن آوری اسمز معکوس و ممبران RO تمامی فلزات سنگین از جمله آلومینیوم، سرب ، جیوه ، کادمیوم و ... را از آب آشامیدنی حذف خواهند کرد.

4. لوله های پوسیده و زنگ زده
زنگ زدگی و پوسیدگی لوله های آب امری اجتناب ناپذیر است و ذرات ناشی از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها به مرور وارد آب مصرفی ما می شوند و بهترین راه برای جلوگیری از حضور این ذرات در آب مصرفی استفاده از تصفیه کننده های آب می باشد.

5. بهبود طعم چای، قهوه و غذا
با استفاده از آب تصفیه کن های خانگی شما به سرچشمه ای از آب سالم، گوارا و عاری از هرگونه ناخالصی و ماده شیمیایی دست خواهید یافت که می توانید از آن برای تمام امور خود از قبیل آشامیدن، پخت و پز، شستشوی میوه ها و سبزیجات، دم کردن چای، درست کردن قهوه استفاده کنید و تاثیرات آنر ا مشاهده نمایید.

6. صرفه جویی در وقت و هزینه
تصفیه کردن آب هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود است. دستگاه تصفیه آب خانگی یک کارخانه کوچک تولید آب سالم و بهداشتی در منزل شماست که با نظارت و کنترل خود شما ، آب سالم و بهداشتی برای شما تهیه می کند. نوشیدن آب سالم و تصفیه شده خانواده شما را از بسیاری از بیماری ها مصون نگه داشته و عملکرد اندام های داخلی بدن شما را بهبود می بخشد. خستگی و بی حوصلگی را از شما دور کرده و باعث شادابی و سرزندگی شما می شود. تجربه حاکی از آن است که استفاده طولانی مدت از آب تصفیه شده باعث کاهش هزینه های پزشکی و درمانی یک خانواده می شود.

7. حفاظت از محیط زیست
استفاده از آب تصفیه شده میزان مصرف آب معدنی ها را کاهش داده و در نتیجه از استفاده از بطری های آب معدنی کاسته می شود. بطری های پلاستیکی وقتی به صورت زباله در طبیعت رها شوند گاه صدها سال طول می کشد تا تجزیه شده و وارد چرخه طبیعت شوند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای