دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

مزایای پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه

logo
Sakhtemoon
مزایای پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه

پکیج دیواری وسیله ای است که به عنوان جایگزین موتورخانه، مرکزی شوفاژ، آب گرم مورد لزوم جهت گرم نمودن فضا، توسط رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزانه از قبیل شستشو، حمام و غیره را تامین می نماید. در این نوشتار به مزایای این سیستم نسبت سیستم سنتی موتورخانه مرکزی اشاره شده است .


مزایای پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه

مستقل بودن واحدهای مصرف‌کننده
معافیت واحدها از پرداخت هزینه نگهداری سیستم‌های مشترک
دسترسی آسان به پکیج شوفاژ دیواری : دسترسی آسان به آن در آشپزخانه و امکان تنظیم دستگاه مطابق با سلیقه و نیاز ساکنین و سهولت استفاده، بدون نیاز به رفت و آمد به خارج از واحد.
کاهش هزینه‌ سوخت مصرفی : به دلیل عدم وجود سیستم مشترک، در صورت خالی بودن یکی از واحدها در ساختمان و یا در هنگام سفر، واحد مورد نظر اجباری برای پرداخت هزینه سوخت در مدت مورد نظر ندارد. همچنین با توجه به راندمان بالا و مصرف کمتر سوخت، از افزایش تصاعدی هزینه گاز ساختمان جلوگیری می‌شود.
مدیریت بهتر سیستم گرمایش :‌ درهر زمان و بر اساس نیاز ساکنین واحد، امکان روشن یا خاموش کردن دستگاه و کم یا زیاد کردن درجه آن وجود دارد.
کاهش هزینه احداث و تعمیر و نگهداری : هزینه تعمیرات لوله‌ها، اتصالات و همچنین هزینه عایق کاری به علت کوتاه تر بودن مسیر لوله‌کشی کاهش می‌یابد.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای